lördag 22 september 2012

Akut

Hej!
Det började i tisdags att jag hade ont i magen, dagen efter åkte jag in till Näl sjukhus på akuten. Sov över en natt, blev opererad och sov över en natt till.
Det var blindtarmen, skönt att den är borta nu. Blindtarmen är ju ändå onödig att ha, den gör ju ingen nytta i kroppen ändå. ALLA borde få sina blindtarmar bortopererade så att dom slipper denna hemska smärta som jag hade i 4 dagar.
Men nu är jag hemma. Så skönt att vara hemma.
Vad jag har saknar mamma, för hon är ju också nyopererad för gallstenar.
Pappa var med mig hela tiden, och även min släkting Lotta var där mycket för mig med. Vilket jag uppskatta väldigt mycket.

Det värsta på alla om är dagarna var :
* Att jag inte fick äta eller dricka
*Att det gjorde ont hela tiden
* Min rumskompis fick äta, men jag bara låg bredvid med dropp i armen.
*Smärtan

Det bästa efter operationen:
* Jag fick dricka
*Jag fick äta
*Jag hade bara ont i såren(har det ännu.)
*Fick åka hem.

Men det bästa är nu att, nu är den borta, och ingen kan skylla på blindtarmen nästa gång jag har problem med magen.

Nu ska min kropp bara komma igång, just nu har jag druckit kaffe.

Det är det som har hänt den här veckan, hur har eran vecka varit? puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar